Milli ja Era kävivät perjantaina eläinlääkärillä kontrollikäynnillä. Siellä todettiin että tulehdus on selkeästi vähentynyt. Turvotus silmissä on laskenut ja punotus vähentynyt. Lääkäri varmisti myös että tulehdus ei ole levinnyt taaemmas silmään: silmänpohjat olivat ihan puhtaat. Lääkitystä muutettiin nyt niin että antibioottitipat jätettiin pois ja niiden tilalle vaihdettiin suun kautta annettava tulehduskipulääke, kortisonitippojen laittamista jatketaan vielä. Lääkäri oli ottanut todellakin asiakseen tämän jutun ja selvitellyt tiineen nartun hoitoa jenkkilän asiantuntijoita myöten. Nyt on suurin stressi kadonnut eikä ilmeisesti tarvitse enää murehtia Millistä eikä pennuista :)
Uusi kontrollikäynti on taas huomenna, hirmu hyvä tuuri että Era sai Millin heti niin taitaviin käsiin!
Niin joo ja eilen Milli oli ryöstänyt Eran vuohenjuustoleivän pöydältä kun Era vähän käänsi selkäänsä. Lapsilla on nälkä :-D
26.10.2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti