28.10.2009

Pentumahaa ja terveet silmät

Milli ja Era kävivät taas eilen silmäkontrollissa Apexissa. Nyt silmät näyttivät lähestulkoon puhtailta, hoito oli tepsinyt hienosti! Olipa ihania uutisia :) Milliä hoidetaan kyllä todella tehokkaasti, vielä viikon päästä edessä uusi kontrollikäynti. Tässä välillä lääkitystä taas vähennetään.

Era kertoi että nyt Millillä tuntuu jo ihan oikea pentumaha. Ahneudella ei ole loppua, nyt Milli kuulemma KUOLAA keittiössä kun ihmiset syövät :-DD Raasu <3

1 kommentti:

Hilkka kirjoitti...

Ihanaa, että Milli on kunnossa. Siitä kiitokset kuuluvat Eralle ja eläinlääkärille. Molemmilta oikein esimerkillistä toimintaa :)