Era huomasi tänään töistä tultuaan että Millin silmät ovat jotenkin oudot. Ne olivat punaiset ja Milli siristeli kovasti. Era on niin tehokas että oli saman tien matkalla Apexiin viemään Milliä tutkittavaksi. Oltiin molemmat aivan kamalan huolissamme ja maalattiin pahimmat pirut seinille.
Millin silmistä löytyi uveiitti, tulehdus silmän sisällä. Tämän voi kuulemma laukaista stressi (tiineys?) tai infektio. Milli sai tropit silmiinsä ja nyt rukoilemme sormet ja varpaat ristissä että meidän pieni Minni-Peetu tulee näillä nopeasti kuntoon.
Niin ja ne hyvät uutiset... :) Milli ultrattiin samalla ja lääkäri bongasi mahasta ainakin 5-6 pentua! Ihan vielä tämä ei ole iskenyt tajuntaan kun ollaan hermoiltu koko ilta aivan hulluna, mutta ehkäpä huomenna jo. Millillä on kontrolliaika silmien tutkimiseksi perjantai-iltana, pidättehän kovasti peukkuja että tulehdus olisi silloin jo alkanut laskea!
2 kommenttia:
Peukut pystyssä
Mitenkäs Milli voi tällä hetkellä? Toivottavasti tulehdus on jo helpottanut. Meillä peukutetaan edelleen Millille!
Lähetä kommentti