10.1.2010

Viimeinen viikko ja läksiäisiä

Viimeinen viikko on ollut niin täynnä vauhtia etten ole ehtinyt päivittää blogia. Ihmiset flunssassa, pennuilla mahat kipeänä pari päivää ja pakkasta yli 20 astetta, mitä sitä enempää voisi toivoa ;) Pari viimeistä päivää ovat kuitenkin olleet kivoja, mahapöpö rauhoittui ja pakkanen on alkanut hellittää. Pennut ovat jälleen päässeet ulkoilemaan tiheään tahtiin ja kovin montaa pissalätäkköä ei päiväsaikaan ole tarvinnut siivota. Hienosti pienet ovat edelleen pyytäneet pihalle kun hätä iskee.

Tänään sunnuntaina tuli seitsemän viikon ikä täyteen. Era tuli hakemaan Milliä kotiin ja nappasi kainaloonsa myös Aste -pentusensa (jonka tulevan kutsumanimen vahvistusta odotellaan). Sanat eivät riitä kertomaan miten kiitollinen olen yhteistyöstämme. Kaikki on ollut helppoa ja mukavaa ja olen saanut Eralta suunnattomasti tukea ja apua. Kiitos siitä, olet mulle hirmu tärkeä <3 Minni-Peetua tulee kova ikävä, se on tuntunut niin omalta koiralta ja se sopi meidän laumaan täydellisesti. Milli on ollut ihan huippu äitikoira ja tehnyt meidän työn kovin helpoksi. Kiitos Millille hienoista lapsista :)

Kuvia Asteesta, Millistä ja Erasta:






Heti Eran lähdettyä saapuivat Desin uudet kotijoukot hakemaan pentuaan kotiin Haukiputaalle . Desistä tulee kuulemma "Höyry", perheen lapset ovat jo nimenneet uuden tulokkaan :) Matkakaverina autossa oli kelpiepoika Åke, jonka elämästä taitaa olla rauha nyt kadonnut hetkeksi aikaa. Alla kuvia Höyry -tytöstä ja tuoreesta omistajastaan Reetta Rounajasta.





Sain vielä vuodattaa kyyneleitä kolmannen kerran samana päivänä kun Desin perään lähetettiin maailmalle Tuovilan prinsessa Sentti. Pieni prinsessamme annettiin Marjukka Helinin kainaloon :) Senttiä odottaa kaverikseen Marjukan shelttityttö Bella. Alla kuvia Sentistä ja Marjukasta.





Toivotamme lämpimästi onnea matkaan jokaiselle tänään lähteneelle pienelle ja niiden uusille omistajille. Toivomme että ystävyys ja yhteistyö uuden perheenjäsenenne kanssa on antoisaa ja mukavaa :)

Nyt on jäljellä enää kolme: Kelvin, Tuuma ja Tiu. Kelvin on lähdössä uuteen kotiinsa ensi perjantaina ja Tuuma lauantaina. Yksi pieni mustavalkoinen propellihäntä ei halua kuulemma lähteä mihinkään ;) Koitan saada otettua kuvia näistä jäljelle jääneistä alkavalla viikolla, eilen meillä loppui valo kesken.

2 kommenttia:

Era Alanen kirjoitti...

<3 You. Rutistukset myös Markolle! The huonepalvelulle <3. Ootte SUPER!

MinnaV kirjoitti...

Oi miten söpösiä rupelikorvia! <3 Paljon Onnea elämän taipaleelle pentusille ja uusille omistajille myös. Täällä ollaan kovasti lueskeltu pentublogia ja seurattu palleroiden kasvua.
t. MinnaV