11.1.2010

7 vkoa, kuvia triosta

Tänään on seikkailtu pihalla useampaan otteeseen. Vähän oli liikuttava näky kun pienet kuuntelivat lintujen laulua päät kallellaan <3

Tuuma






Tiu






Kelvin





Ei kommentteja: